Terug

  • Gratis verzending én retour vanaf €60
  • Besteld voor 15u, zelfde dag verzonden
  • Achteraf betalen mogelijk

Levertijd en Verzendkosten

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Als de producten van je bestelling op voorraad zijn(*), worden deze dezelfde dag verstuurd via de post (indien je bestelde voor 15u).

Wat is de levertijd dan?

Binnen België:

1. Als we dezelfde dag versturen, rekenen we op de post dat zij de volgende dag al afleveren bij jou thuis of in het postpunt.

2. De post zegt zelf dit in 97% van de gevallen te kunnen waarmaken. Indien je dus je pakketje niet ontvangt de volgende dag, kan je via de gestuurde track-en-trace link je pakketje volgen.

 

 

Binnen Nederland:

1. Als we dezelfde dag versturen, rekenen we op de post dat zij de volgende dag al afleveren bij jou thuis of in het postpunt.

2. De post zegt zelf dit in 92% van de gevallen te kunnen waarmaken. Indien je dus je pakketje niet ontvangt de volgende dag, kan je via de gestuurde track-en-trace link je pakketje volgen.

(*)Bij ieder product staat er bij als het op voorraad is of niet:

 

Mochten wij om welke reden ook deze levertijd niet kunnen halen, dan brengen wij u hier onmiddelijk van op de hoogte per mail of telefonisch.

Indien het pakketje niet op voorraad is, versturen we het zo snel mogelijk. Bij de meeste producten is dit binnen 5 à 10 werkdagen.

 

 

Wat zijn jullie verzendingskosten?

De vermelde prijzen op de productpagina's zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

- Voor bestellingen onder de € 60,- : €4,99 in België en €5,99 voor Nederland
- Voor bestellingen vanaf € 60,-: GRATIS

 

Levering verloopt via de koeriersdiensten. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 8:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het exacte uur van aflevering niet meedelen.

Je ontvangt telkens een track en trace mail om de levering van je pakketje te volgen.

 

Wat als ik wens te retourneren?

Voor het retoursproces en de retourskosten verwijs ik je graag door naar onze specifieke pagina Hoe Retourneren?

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb ingevoerd?

Als je een onjuist adres hebt opgegeven en je bestelling is nog niet verzonden, zullen we ons best doen om je bestelling bij te werken met het juiste adres. Als uw bestelling echter al is verzonden, kunnen wij hier niets meer aan veranderen. Er wordt €5 voor herverzending in rekening gebracht als uw artikelen opnieuw naar u worden verzonden. Stuur een e-mail naar [email protected] als je hierover vragen of opmerkingen hebt.

In het geval dat uw pakket naar ons wordt teruggestuurd vanwege onjuiste adres gegevens, zullen we opnieuw verzendkosten in rekening brengen. Controleer alle adressen voordat u een bestelling plaatst. In het geval dat u uw pakket niet teruggestuurd wilt hebben, rekenen wij een her stockagekost aan van €6. De kosten worden in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Thuiszorg Webshop 8,9 / 10 - 3501 Reviews @ WebwinkelKeur
    Cookies worden bewaard. Manage cookies